ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
19.02.24
סורוקה ב' בדרך לאליפות היסטורית?
: מעולם נציגת בית החולים לא זכתה במקום הראשון בכדורשת וכעת היא קרובה מתמיד, אם רק תצליח לגבור שוב על קבוצת ארגון המורים. המאמנת-שחקנית, אוסנת שטרית: "אנחנו בדרך לניצחון"
כתב וצילם משה ניר
ביום ראשון 18/2 קבוצת ארגון המורים, אלופת הכדורשת, ניצחה 0-2 במערכות את חברת החשמל והחזיקה אצבעות לשירותי בריאות כללית, שתעצור את סורוקה ב' ותנחיל לה הפסד ראשון העונה, ביום שני 19/2. כללית מחוז דרום, ככה הן אוהבות שייקראו להן, הופיעה למשחק הצמרת המסקרן כשבמאזנה הפסד בודד, כמו למורות.

אוסנת שטרית, מאמנת-שחקנית של סורוקה ב', חששה מהיריבה: "ניצחנו אותן בסיבוב הראשון (0-2) ונראה מה יהיה היום. הן מעולות". שרית בן חמו, קפטנית כללית: "היום זה משחק העונה, אבל אנחנו רק שש-שבע שחקניות. אנחנו פחות שתי שחקניות חזקות. אם נתרכז, זה יהיה ממש צמוד".

הכלליות באדום התרכזו היטב, אבל נאלצו להיגרר אחר סורוקה ב' בהפרש קטן – 0-2, 2-4, 11-12, 13-17, 15-20 ו-17-25 בתום המערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה שונה, כללית הובילה ברובה – 1-3, 4-6, 12-13 ו-16-18, הרבה הודות לשחקנית ההתקפית החכמה, נטשה זקופאי, שעשתה נקודות רכות ליד הרשת.

האדומות השקיעו מאמץ כה רב, התעייפו ואיבדו את יתרונן, 18-20 לסורוקה ב'. פסק זמן, שלקחה המאמנת של כללית, ג'ני שוסטר, שהגיעה תוך כדי משחק לאולם המיושן הפנימי של תיכון מקיף ו' בבאר שבע, היישר משירות מילואים בפיקוד העורף, עם נשק ארוך על שכמה! הרובה לא עזר, סורוקה ב' ניצחה גם במערכה השנייה, 21-25 וחגגה במעגל, בקפיצות ובקריאות הידד. שפט היטב: מיקי ממרן.

החיילת במיל', רס"ר ג'ני שוסטר: "באתי לוודא ניצחון (של כללית) בכל האמצעים הדרושים, אבל נגמרו הכדורים מהמשחק הקודם... כולן נתנו יותר ממאה אחוז, זו הסיבה שלא שמעת יריות... אני גאה בהן. הקבוצה השנייה פשוט יותר חזקה. כל הכבוד. סורוקה ב' יהיו אלופות השנה! אני מוכנה להתערב על זה".

"איזו פתיחת עונה אש! מושלמת", אמרה בטי פרג' לחברותיה מהמרכז הרפואי. שישה מחזורים, שישה ניצחונות, כולל אחד על האלופה, ארגון המורים, מבלי להפסיד אפילו מערכה אחת. 0-12 במערכות ומלוא 12 הנקודות במקום הראשון בטבלה, אולי בדרך לאליפות כדורשת ראשונה אי פעם.
קפטנית סורוקה ב', אוסנת שטרית, שבנתה קבוצה לתפארת בשיטתיות רבת שנים, נזהרת לצאת בהצהרה גורפת, בטח רגע לפני משחק העונה מול ארגון המורים, ביום ראשון 25/2, בשבע וחצי בערב: "אנחנו בדרך לניצחון, מתחזקות והלוואי נזכה באליפות. הכל אפשרי".



סורוקה ב' חוגגת ניצחון שישי ברצף. בלי אף הפסד
סורוקה ב' מתאמצת מול שירותי בריאות כללית
קבוצת שירותי בריאות כללית. יריבה טובה ושקולה
אוסנת שטרית ושרית בן חמו. קפטנית סורוקה ב' וקפטנית כללית
ג'ני שוסטר מאמנת כללית עם נשק. "בכל האמצעים הדרושים"
ענת רותם שגיא ומיקי ממרן. רכזת ענף ושופט ראשי
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות