ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
08.03.24
ניצחון שלי בחסות ראש המועצה
ראש מועצת מיתר החדש שמעון פרץ ראה כיצד התושב אריאל שלי זוכה בתחרות רכיבת אופניים בפעם השנייה העונה והעניק מדליות גם לבאים אחריו
כתב וצילם משה ניר
שוב דו-קרב מרתק וצמוד על המקום הראשון, בין אריאל שלי ממסגריית אקספרס לאנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק ברכיבה על אופניים, גם במחזור השני של העונה, שנערך ביום שישי 8/3/24. זאת, בתקופה נפלאה בשנה, שבה הכל צומח, פורח וירוק, בשטח קסום לצידי הוילות הדרומיות של היישוב מיתר.

אחרי שתי הקפות שבהן הוביל בקטנה אנדריי שינדלר, בן ה-42, אריאל שלי בן ה-38 עקף אותו ושוב הגיע לפניו במקום הראשון, הפעם בהפרש של שש שניות ולא שנייה בודדה כמו שהיה בתחרות הראשונה. שלי גמע את כ-18 הק"מ בזמן של 43:58 דקות, שינדלר בזמן של 44:04. יוסי עמר ממפעלי ים המלח שוב במקום השלישי (45:25 דק'). יחיאל בן הרוש ממגנזיום ים המלח שוב רביעי בדירוג (45:26 דק'). למקום החמישי השתחל הפעם דוד לוי מבנק לאומי (45:49 דק'), מה שמזכה אותו במדליה על הפודיום.

טקס הסיום הקצר היה במעמד ראש מועצת מיתר החדש, שנבחר זה עתה (ברוב של כ-42 אחוזים מכלל המצביעים), שמעון פרץ, שהתגאה בבן המקום, התושב אריאל שלי, חיבק אותו והעניק לו מדלייה. אביו משה, אחיו של יוסי שלי מנכ"ל ראש הממשלה בנימין נתניהו ובנו של אריאל, שון, צפו בתחרות בעניין רב.

46 רוכבים, בהם שתי רוכבות ביום האישה הבינלאומי – טל נתיב ממתן שירותי בריאות וסיעוד ומרסל סוויסה מבנק לאומי, התחרו במרוץ שיצא לדרך טיפה אחרי שמונה וחצי בבוקר, במסלול יפהפה, אך מסוכן. מתכנן המסלול, הראל סוויסה, בשיתוף עם קרן קיימת לישראל, אמר לרוכבים לפני הזינוק:
"במעלה השביל יש חריצים ואזור שמאלי משובש. נכנסים לסינגל (מסלול צר לרוכב יחיד) מדהים ויוצאים ממנו לשביל ארבע על ארבע, שם נפגוש 'מרשל' שיכוון אותנו. יורדים בירידה ופונים ימינה. לשים לב, השביל מחורץ. לבחור קווים נקיים. קיים קטע טיפה מסוכן, שמסומן בשלושה חצים אדומים. לשים לב! בנוסף, קיימים אזורים בהם חסמתי קפיצות. בבקשה, להתייחס ולא לנסות לקפוץ. להרים את הראש, לשים לב למתרחש. תיהנו, הגשם אתמול עשה לסינגל רק טוב והוא במצב מדהים".

מנהל התחרות, הראל סוויסה ורכז הליגה ניר פינקלשטיין, הודו בפני הספורטאים למנכ"ל העמותה אלון ריף וליו"ר הוועד המנהל חיים אלקיים, שהתנהלו מול קק"ל לאישור התחרויות. "עברנו איתם שבועיים קשוחים ביותר מול בירוקרטיה חדשה של קק"ל, שבה כל תחרות הופכת להיות מורכבת יותר, ברמת אישורים של תחרות בינלאומית, ואנו עומדים על קו הזינוק בזכותם של אלון וחיים".

התחרות הבאה, השלישית במספר, שלושה שבועות אחר כך, ב-29/3. בינתיים, לאחר שני מחזורי ליגה, בת 15 קבוצות, מוליכה את הטבלה קבוצת מפעלי ים המלח ולה 557 נקודות. במקום השני בנק לאומי לישראל עם 537 נקודות. שלישית קמ"ג (528 נק'). במקום הרביעי המשטרה (524 נק'). במקום החמישי רותם אמפרט נגב (490 נק').



תחילת המרוץ. מזנקים אל הטבע
רוכבים בין עצים. נוף יפהפה
אנדריי שינדלר מוביל על אריאל שלי. רק מוביל
אריאל שלי מנצח ומניף ידיים. אנדריי שינדלר שש שניות אחריו
מרסל סוויסה וטל נתיב ביום האישה הבינלאומי. שתיים מתוך 46
שמעון פרץ ראש מועצת מיתר. עם ניר פינקלשטיין והראל סוויסה
פודיום הראשונים עם ראש המועצה. על רקע וילות מיתר הדרומית
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות