ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
12.03.24
מהפך בפיסגת ליגת העל בבאולינג
קבוצת סורוקה ב' חלפה בטבלה על פני סיעת סניורים בהפרש של שלושת רבעי הנקודה בלבד! שיא אישי עונתי מרשים לשחקנה צחי טייב. קבוצת סורוקה א' בתחתית נאבקת נגד הירידה עם חשמל טורבינות
כתב וצילם משה ניר
שני מחזורים לפני תחילת הפליי אוף בליגת העל בבאולינג, בהתמודדות הצמודה והמותחת על אליפות הענף, קבוצת סורוקה ב' עקפה את סיעת סניורים בטבלה, בהפרש מזערי של שלושת רבעי הנקודה בלבד! 69.50 נקודות לסורוקה ב', 68.75 נקודות לסניורים הוותיקים. הרכז, אריאל בן ישעיהו (שעיה): "בליגה הזאת מבינים עניין. כולם פה מאוד תחרותיים, נלחמים על חצאי נקודות. מקצוענים"!

קפטן סורוקה ב', צחי טייב, התעלה בדרבי מול סורוקה א' ביום שלישי 12/3 וקבע שיא אישי עונתי בכל הענף, עם 299 נקודות מתוך 300 אפשריות. בכך שבר צחי את שיאו העונתי של אביו, אבי טייב, המשחק בבית הלוחם ג', שהתוצאה הגבוהה ביותר שלו היא 255 נקודות וכרגע הוא שני בדירוג בליגת העל.
עוד לפני שהחל משחק הליגה השמיני העונה (בעשרה מחזורים), כשסורוקה ב' הייתה במקום השני ופיגרה אחרי הסניורים, שהיו חופשיים ממשחק, צחי טייב היה בטוח: "אני בטוח שנעבור את הסניורים וניקח את האליפות וגם את הגביע וגם את אלוף הליגה, שחן נגאוקר שלנו מוביל את הטבלה".

סורוקה ב' לא פתחה טוב את העונה הזו. צחי טייב: "העונה התחילה לנו קשה, הראש שלנו נמצא בעבודה בבית החולים. עם כל המצב של המלחמה בעזה, יש לנו קשיים לא רגילים. אני מנהל את מערך הלוגיסטיקה של סורוקה ויש לנו הרבה אתגרים. סורוקה מהווה מודל לכל בתי החולים בארץ בשגרת החירום, בקבלת ובשיקום הפצועים. פה בבאולינג, אנחנו מנקים קצת את הראש ומדברים על דברים אחרים".

תשע קבוצות בלבד בליגת העל, כי אחת פרשה באמצע, תרכובות ברום ג' של הקפטן קובי שועה, ששכל את בנו חייל המילואים טל, בן 31, שנפל בקרב בדרום עזה ב-21/12/23... יהי זכרו ברוך! שליש מהקבוצות בליגת העל הבכירה בבאולינג הן מבית הלוחם באר שבע – האלופה בית הלוחם א' שנמצאת רק במקום השלישי עם 50.5 נקודות, בית הלוחם ב' שבמקום הרביעי (42.50 נק') ובית הלוחם ג' החמישית בדירוג (41.25 נק'), שתוחמת את תחום הפליי אוף העליון.

לקבוצת קמ"ג שבמקום השישי (פליי אוף תחתון) יש רק 34 נקודות בשמונה משחקים. אגב, את כל קבוצות בית הלוחם מאמן חורחה דה לה וגה, שהדריך גם את שחקני קמ"ג. קבוצת המרכז לבריאות הנפש מבאר שבע שורדת במקום השביעי עם 28.75 נקודות. נגד הירידה לליגה הלאומית, נאבקות קבוצות סורוקה א' (19 נק') שבמקום השמיני והלפני אחרון וחברת חשמל טורבינות (17.5 נק') שבמקום האחרון.

חנן נגר, דוד של אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע בכדורגל, מסביר את המצב של קבוצתו, סורוקה א': "העונה אנחנו בתחתית. חלק משחקני הקבוצה עסוקים מאוד בעבודה בבית החולים ולא באים למשחקים, ואז אנחנו משחקים רק שלושה שחקנים כשהרביעי מקבל 140 נקודות 'פייסר' (אוטמטיות), כשהממוצע הוא 160 בערך. היום אנחנו ארבעה, אבל כבר זקנים, בני 74-73. זה אומר שהמוח והיד כבר לא עובדים ביחד"..
.
רכז הענף, "שעיה" הוותיק והמנוסה, חושב שהעולה החדשה לליגה הראשונה נמצאת בדרך חזרה לליגה השנייה: "המצב של טורבינות בתחתית הוא הכי קשה. הם גם מקום אחרון וגם עזבו אותם שחקנים חזקים. חזי אברהם הקפטן חסר להם, מסיבות בריאותיות. אולי השחקן עומר בוקובזה יצליח להשאיר אותם בליגה, הוא שחקן חזק, שני בליגה בדירוג האישי, אבל הוא לא מתמיד לבוא למשחקים".



צחי טייב מסורוקה ב'. 299 נקודות מתוך 300
קבוצת בית הלוחם א'. מקום שלישי בטבלה
קבוצת בית הלוחם ב' במקום הרביעי. חמסה חמסה
קבוצת בית הלוחם ג' חמישית. מאחור המאמן חורחה דה לה וגה
קבוצת קמ"ג. מקום שישי שווה פליי אוף תחתון
קבוצת המרכז לבריאות הנפש. מקום שביעי
קבוצת סורוקה א'. מקום שמיני ולפני אחרון
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות